Tuesday, September 8, 2009

~SElaMAt TinGGaL RaMButKU~

Muahahaha.akhirnya aku telah membuat keputusan drastik untuk memotong rambut ku kepada pendek Huhu. Agak nervous pada mulanya tapi aku relakan ianya dipotong. Ada yang suruh potong ada yang suruh simpan. Aku jadi konfius,sampai la ada seorang hamba Allah ni kata pendek lagi ok, maka aku ikut shj kata dear. Hehe. Aku potong dekat RAYMOND CHUN yang terletak di GARDENS di Midvalley. Servis yang diberi sangat selesa dan bagus. Jadi pegila ke sana okayh.





Aku pergi dengan rayza kawan baik aku dengan Faizal. Diorang yang teman aku pi sana sebab aku tak suka pergi sorang2. Bosan. Plus i needed opinion. Honest opinion from my beloved people. Betul? Of course la. Haha. Anyway thanks Rayza and Faizal ok.



So lepas ni jangan ada yang tak kenal aku plak okayh. Sebab kat opis da ramai yang buat begitu pada aku. Semua tak perasan itu aku. Haih...macam dilahirkan semula. Takpe2. Bulan pose mengajar erti sabar. HAHAHA. C yA LatEr!!!!!

New ME

4 comments:

LittleHid said...

kenapa hid tak nmpk pon apex kat ofis? :(

-FAZREE- said...

tak nampak?ade je..hid ni...hehe.apek skang slalu shif petang

LittleHid said...

oo iye ke? patutlah jarang nmpk.
nanti pas raya ke, kita lepak ar mkn2 ke. k? hehehe. tkpon gi break kt ting 5. hihi

-FAZREE- said...

mustiii...hehehe.nnt apek jmp hid okayh!!!!!!!!!