Friday, December 10, 2010

-HAPPY BIRTHDAY TO ME!!!-

Hai semua!!!

11.12.2010 iaitu hari sabtu. Mesti ramai yang ada jadikan tarikh ni sebagai tarikh untuk event special dalam hidup korang kan. Hehe, tapi bagi aku, aku memang ditakdirkan untuk menganggap tarikh ni sebagai tarikh yang amat penting dalam hidup aku sbb aku takkan wujud dalam dunia ni kalau no 11 ni tak ada dalam kalendar.

Sebenarnya aku dah lama excited nak tunggu ketibaan 11.12.2010 ni. Mana taknya dekat office tu aku asyik cakap je pasal ni. Hahaha,selagi ada peluang aku selitkan topik ni. Bukan ape, cuma sebagai peringatan kepada kawan2 kat opish tu ha yang semuanya ade amnesia. Hehe... Sebelum aku berangkat balik ke rmah semalam lepas kerja, ramai la yang tanya-tanya kat aku:

- Tak celebrate mana-mana ke?
-Ape je plan kau malam ni?
-Macam mana rasanya menjadi tua?(Agak berbaur hanjing ye soalan ini..AWAS!)

Jadi entry blog ini aku buat bagi menjawab soalan2 budak2 opish dan kawan2 aku ni supaya isnin takdelah aku kene repeat story macam kaset. Hehe...Anyway aku tak buat apa- party pun!
Sebab aku ni bukannya yang enjoy party sgt. Cukuplah sekadar ade kek,hadiah,kad, dan juga yang paling penting makanan!!!!Hehehe...

KAD DARI SI DIA

SO SWEET AYAT-AYATNYA

So petang semalam lepas balik daripada kerja, aku di suruh untuk tidak masuk kedapur oleh dia (Manusia X). Kononnya sebab ade surprise menu yang dia masak. Hehehe...So aku pun just habiskan masa melayan adik(anak kucing aku) yang asik melalak je sbb tak jmp orang(chumell je). Lepas X dah siap semua and dah packing2 semua kitorang pun bergerak ke suatu pantai yang berhampiran..Wahhh,best nih!!!!Sampai-sampai je kat pantai tu aku pun bukak la menu2 yang ada...Ternyata amat sedap ye makanan-makanan yang ada...cbe tgk bawah ni..(gambar tak clear sgt sbb gelap)

BROWNIES COFFEE BEAN

COFFEE CAKE DARI COFFEE BEAN

NYUM-NYUM

Ada spagheti tapi gambar takde. Tapi yang penting sangat sedap spagheti nya!!!!!nyum2.hehehe

Lepas dah makan-makan,isap rokok, borak-borak aku pun bukak lah kad birthday daripada X ni...Sungguh sweet ayat-ayat yang ditulis..Haih.....romantis!Hehehe. Lepas tu aku tgk hadiah yang di beri..Macam pernah tgk je hadiah yang aku dapat dari X ni, rupa-rupanya aku pernah cakap "bestnya kalau dapat benda ni"...Terus di belikannya untuk aku. Thank You!!!Muahhhxxx!

Kenyang pun dah kenyang, agenda seterusnya dah tak ada lagi so aku pun decide untuk balik ke rumah semula sbb masing-masing badan dah penat. Yang sorang masak daripada siang,pi jusco,pi sana sini...Kesian...Aku pulak penat seharian kat opish.

Sampai-sampai je kat rumah aku pun terus melayan adik macam biasa dan mula tengok Facebook. Ada ramai jugak yang wish aku dekat Facebook.Agak terharu la disitu sbb walaujpun tak pernah berjumpa dengan orang-orang kat FB ni tapi diorang still luangkan masa walaupun seminit untuk wish aku Happy Birthday. Thanks sangat2 aku ucapkan kepada semua Facebookers aku!!!!!hehehehe....Sayang korang!


MUAHHHXXX

Tak lupa jugak parents dan ahli keluarga aku yang tersayang wish aku Happy Birthday!Hehe sayang anda semua banyak2..Muahhhx!!!!!

Cakapp pasal birthday ni, aku yakin semua orang mesti buat azam baru kan lepas sambut birthday korang? Aku pun tak lepas dari semua tu. Aku taktau la kenapa tiba-tiba sumtin crossed otak aku ni utk buat sesuatu. Hurm,aku harap aku berjaya buat apa yang aku azamkan dan mendapat sokongan dari kengkawan dan jugak ahli keluarga!!!hehehe

Oklah korang,aku pun dah ngantuk sebenarnye ni...Nak isap WOKOK jap pastu booommmm!!!TITO.


THANKS AGAIN FOR ALL THE WISHES AND GIFTS!!!!!!

IM OFFICIALLY 22

5 comments:

Perempuan Itu Ini said...

adoi ~ birthday MAN . Terusknlah azam2 anda tuh . Kad tuh dijage baek2 taw ~ haha xD

Mesti susah payah org (yg diberi name X) tuh cari . hee ~

Again , Happy Birthday ! :)

misstora said...

apy belated bufday..so sweet lorh..apy je dpt card dr c dy ye.. ^_^

zeeleo said...

Tahniah dan bersyukur kerana tuhan masih memberikan nikmat kehidupan dalam bentuk kebahgiaan, kesihatan serta teman-teman yang mengambil berat.... Selamat Maju Jaya

saifudin abu izzudin said...

salam super sahabat,
tetap semangat dan sukses selalu ya
ditunggu kunjungan baliknya :)

Saiful Islam said...

whoahhh..sape X tu? sweetnya! :) *nyway happy birthday! :)