Wednesday, June 25, 2008

KEHILANGAN SAHABAT SEJATI

Huk2x...memang la aku dah cakap yang cybercafe ni mmg la sial...tak cukup dengan org sedozen satu pc,dia curi pulak akunyer mp3 kesayangan....huk3x!!!!sedih nyeerrr.....mmg dasar celaka la saper yang curi!!!aku tertinggal tak sampai pun 2 jam...celaka btol lah...
EEEEEE geramnyerrrr.....Huk2x.nasib baiklah ader iPOD..kalau tak...aku tak tau nak buang rasa bosan macam maner...tapi tetap..mp3 ini telah banyak berjasa padaku..yang paling merungsingkan aku ialah....benda2 yang ader dlm mp3 aku itu...huhuhuhu....lagu mmg la takper...gamba2 aku yang post ala2 model tu.takper la...bukan nyer ader gamba lucah pun...Kepada yang membaca blog ni,mana la tau anda orang yang mencurinyer kan...pulang la balik eak!!!kalau tak ko memang celaka kuasa dua.huhuhu...Sedih la da....takder mood dah nak jalan2 pi maner2...sbb slalu nyer musti ader benda ni dalam poket aku..nak cover malu ker,nak ilang kan rasa bosan ker...huhu...cedeh...dahla...huhu..bubye.....=(

2 comments:

wan khairy said...

Yg penting i x pernah tahu akan kewujudan mp4 u nieh. pas nieh jgn cuaiii tau..... jgn sedeh2 lagik. rezki itu tak berpihak pada u utk kali nie. muahxxxxx....

Shamel said...

ala..klu ilang beli je la baru kann..di saat ko ilang sahabat kao, aku lak dpt sahabat baru - which is 'batu puteh' or my Creative Zen Stone Plus brand new mp3.