Sunday, September 7, 2008

-TAGGED BY HID AND LCW-

15 facts about me:

1.Saya suka warna HIJAU,HITAM,BIRU dan KELABU.

2. Saya suka makan laksa penang,nasi kerabu dan durian. Tapi tak selalu.Walaupun suker.Sebab alau selalu jadi tak sukerrrr...ngertik?

3. Saya suka menyanyi,dalam toilet,dalam keter,tengah jalan,dalam bas...masa tito...hahaha...

4. Saya ialah seseorang yang sangat benci kepada org yang suka membuang masa saya. Sebab bagi saya masa itu titanium.

5.Saya sangat cepat terpengaruh dengan kata-kata.(biasa orang akan amik kesempatan)

6. Saya tidak suka di arah.Tetapi suka di minta tolong.(Nampak tak beza?)

7. Saya susah sangat nak marah orang.Kecuali bila da tak tahan sgt.

8. Saya suka blajar dari pengalaman. Sebab itu bila sesuatu buruk atau sedih berlaku, saya tidak cepat melatah.sebab boleh belajar dari pengalaman...

9. Saya suka kawan-kawan saya. Mereka juga suka saya....hehehehe...THANKS U GUYSSS!!!

10. Saya suka SITI NURHALIZA and will always do!!!

11. I LOVE MY PARENTSSS SO MUCHHHHH!!! Tanpa mereka i tak mampu hidup!!huhuhu...

12. Saya takleh hidup kalau tak handphone,earphone dan wang.

13. Saya tak suka rushhhhinggggg....atau orang rush2 saya.Itu memang cari pasal namenyerr..

14. Mudah jatuh cinta

15. Dan perkara terakhir tentang saya ialah saya seorang yang suka berfikir...

tu jelah.....

1 comment:

wan khairy said...

nampak.... berbeza sangat..
tp bagi i, pasnie buat jer sendiri..
konsep begini lebih selamat... takut disalah erti dimasa mendatang...
so klu mkn, basuh la pinggan sendiri..(x ada yg arah atau minta tlg) so nampak tak ??

kan mudahhhh idup begitu...
aman,bahgia , sentosa...

mmg dah agak, dlm 15 perkara tue, byk jer utk i sebenarnya....
so terima jer.