Friday, July 10, 2009

-CAMELIA-

Camelia maafkanlah aku
Karna ku tak bisa temani tidurmu
Camelia lupakanlah aku
Jangan pernah lagi kau temui aku

Kau wanita terhebat
Yang pernah
singgah di hatiku

Kau wanita yang tegar
Aku mohon lupakanlah aku

#

Sudahlah jangan menangis lagi
Ku rasa cukup sampai di sini
Mungkin di suatu saat nanti
Kau temui cinta yang sejati

##

Sudah cepat lupakanlah aku
Jangan pernah ungkit masa lalu
Ku takut kekasihku pun tahu
Kau pernah menjadi simpananku

Camelia

Kau wanita terhebat
Yang pernah singgah di hatiku

Sudahlah jangan menangis lagi
Ku rasa cukup sampai di sini
Ku takut kekasihku pun tahu
Kau pernah menjadi simpananku


Camelia

2 comments:

nabila said...

aku sker gle lgu ni..hehe xsgka ko ader smpn..lau aku dgr lgu ni aku cdeh tau..xp ko jgn r jd mcm aku..pe2 pun ko tetp lelaki n nluri pun lelaki..cr ko bkn mngis tetapi ubah..spya dr tgsan yg dulu ko mncpta satu kenagn yg bru..usah dkng lg pristwa lm..

MAXWHITE Skincare said...

wahh bella..i like ur statement!!!samelah kita...tkpe..kita dua ade..