Thursday, July 16, 2009

-C.I.N.T.A-

Bila kita dengar perkataan cinta,apa yang kita fikir? cinta itu buta,cinta itu indah,cinta itu menyakitkan,serik bercinta...mcm2 lagilah org akn cakap. Tapi bagi aku, C.I.N.T.A buat aku senyum sendiri,dari malas ke rajin,dari jahat ke baik, dari sunyi ke ceria dan dari kecewa ke bahagia. Aku akui, mmg cinta datang tanpa diundang, kdng2 wlupun elok di pandangan mata tapi tak smestinya kita jatuh cinta..Dan bagi aku cinta datang dari persamaan yang dirasai dan perbezaan yang melengkapi sesama pasangan. Dulu aku kecewa, hati aku sangat rapuh dan ada kala mcm dah tertutup untuk bercinta. Tapi CINTA hadir tanpa diduga... Sinar bahagia yang dulunya samar kini makin jelas... Walaupun aku tahu percaturannya, cabaran itu yang harus aku lalui.



C.I.N.T.A dalam hati

Kisah aku akan menampakkan aku merampas kebahagiaan yang dimiliki orang lain...tapi mungkin bahagia yang dia ingin rasa datangnya dari aku, aku tak minta untuk mencintai aku. Tapi kalau itu yang tersirat kat hati dia, aku yang turut merasa debaran yang sama...aku terima. Dan kini dia hanya ingin bersama aku. Bahagia itu aku rasa kini. Dan akan aku simpan cinta ini sperti mana aku sebelum ini. Dan aku hanya mampu berdoa ia kekal. Terima kasih cinta.....


No comments: