Saturday, March 28, 2009

Preparation Penuh Konflik

Haha. Saja je aku letak topik ini. Aku nak cerita tentang persediaan kami menjelang fashion show itu. Walaupun tugas aku hanya sebagai Model dan Penyanyi untuk majlis itu, tapi sebagai artis penuh dedikasi aku turun padang bersama krew2 dan peminat untuk membuat persediaan (Very the). Yang ada malam tu hanya Riz,Yann,didy,Maggie dan aku. Aku datang malam tu pun sebab nak buat soundcheck sahaja. Pentas tu kami buat simple2 jer sebab tak cukup masa dan KAKITANGAN. Ini projek budak fashion sebenarnya, tapi....mana mereka.....???perlikkk. Takpelah,its ok.

Pentas yang simple.

Konfliknya adalah apabila mereka2 ini,mungkin juga aku tidak berpuas hati akan tidak kehadiran seseorang ini malam itu. Zabedah (bukan nama sebenar). Isu yang ditimbulkan ialah kunun2nya ini adalah majlis nya,tetapi tidak muncul untuk memberi pertolongan atau idea. Makanya aku dan Zabedah pun berbalas2 sms bertekak2 manja. Sehingga ada yg terkecil hati. Maggie da ckp jangan balas. Aku degil,geram sgt..kene jugak balas. Akhirnya aku yang sakit hati. Tetapikeesokkan paginya, Zabedah dtg kat aku, explain elok2. Rupanya ini bukan salah dia langsung. Ini bukan lah majlis nya. Ini budak2 Fashion punya majlis tapi yg dtg hanya Yann dan Riz. Yang lain memang macam hauk. Kalau baju2 korang buat tu chanteekkk sgt nak buat perangai mcm tu takper. Ini..malas la aku nak ckp kan. Tapi nasib baik kami mampu lagi membuat kerja dgn riang hati. Sebab kami memang begitu. Hehe. Maggie pun sempat jugak menari ala2 pendekar wanita melayu terakhir .


Kelembutan seorang Wanita
bernama Winnie Oh.

No comments: