Wednesday, August 13, 2008

-DESTINASI BAJET-

- HARI PERTAMA-
Hai semua!Bertemu lagi dalam rancangan Destinasi Bajet minggu ini.Kemana kita kali ini???macam biasa KUala Lumpur.Ahakz!Tapi kali ni nak tukar I kepada Aku.OK?Hari pertama aku di sepanjang 3 Hari percutian aku ke Kuala Lumpur. Setibanya aku di Kuala Lumpur bagaikan artis jadual aku di aturkan. Sebab sampai2 jer KL A.J ajak pi tengok wayang SUSUK. Kira aku dan dan dia adalah org yang pertama menonton SUSUK pada show jam 6.45 p.m yer. Seperti biasa lah kami memang adalah sentiasa yang pertama.


Sesampai KL terus pose nih...



Inilah poster SUSUK yang memenangi ANUGERAH POSTER TERBAIK untuk FFM 21 yer!.Sangat mantap poster nyer.COOL! Aku memang menyarankan korang sumer supaya menonton citer susuk ni.sangat best!!!hehe.Bagi aku ini merupkan citer melayu yang berjaya mencapai standard seram seperti cerita2 seram keluaran negara thailand dan indonesia.Malaysia BOLEH!!!

MERDEKA!!!

Lepas sahaja menonton SUSUK kami pun pergi makan dan balik trus ker rumah. Tapi rasanya ader orang kene saman oleh majlis bandaraya.HEHE..Di rumah tak banyak aktiviti melainkan tito dan menyehatkan diri.Ahakz!

Pada 08.08.08 aku dan A.j dan juga Shaf pergi ke gym...GYM mane?biarlah rahsia.huhu. Sebab gym ni makin minggu makin ramai dan makin besh!Sihat aku lelame.huhu. Tapi kali ni aku yg sangat2 beria nak pergi.Kenapa?hahaha...sebab esoknyer 09.08.08. Tarikh yg sangat bahgia dalam hidup aku. Masuk2 jer terus amik air and naik atas. Sebelum masuk tu adalah terjumpa 2 3 orang yg tegur aku. Seb baek bukan yg di"menyampahi".Huhu. Tapi sorang tu menjadi kan isu pulak sbb ternampak dia.HUH.post la bulletin punnn...tak kisah!So disitu menari la bagai nak...ehhhh!!!menari plak...bersenam...bersenam bagai nak giler sbb nak sihat nih.Hahaha. Thnx shaf bagi kupon air.

Tapi kami balik awal. Sebab lapar ade gak.So lepas tu trus pi makan.Kat PELITA.macam biasa. Tapi yg beshnyer terserempak dengan kawan kami,ACHU dan AMAL. Amal baru shj balik kerja.Susahnyer jadi pramugara. So aku order maggie goreng ayam...nyummmmm sedap!.Lepas makan pulak ader perkara malang yg berlaku. Sian Achu kete kene pecah. Amal pulak hilang dokumen2 penerbangan.So takleh nak fly n keje.Buat la laporan polis...huhu.Malaysia semakin tak selamat ker?

bak kata akak polis tu"akak kalau kuar keter beg susu punakak bawak skali tau dik.."sampai begitu sekali yer.Tu polis yang cakap tuh.haih.biarlah.Pengajaran.Jangan letak beg kat seat kereta.Letak kat bonet jer.Okayh???huhu.Tapi malam tu aku sngat bahagia. hehe.

-tamat aktiviti hari pertama-

4 comments:

wan khairy said...

wahhhh destinasi bajet sangat lah...
feeling sgguh dia.
hehehehhe...
tapi mmg x nak g taman negara..
cam penat jer, panjat gunung ganang..
zaman2 sekolah dulu sukalah...
zaman skg, nak rest2 sambil golek2 jer..(golek2??)hahahaha...i pun epy sgt!!

so total hari pertama:??

-FAZREE- said...

alamak...lupa nak total kan satu hari berapa...hahaha....taman negara pun i taknak gi.itam kulit annti..huhuhu

Shamel said...

laaa..ape ni alex??
ni bukan destinasi bajet. x cukop kriteria ye. makan2 xde punn. mesti cukop breakfast, lunch and dinner. waahh..terlebey sudaah.. gemok nanti!! ahah.

-FAZREE- said...

ini destinasi bajet versi diet wehhh
si qushaiiri tu da mmg kuruih!
huhu..