Monday, August 4, 2008

In The Nutshell



HAI semua.Sepanjang seminggu di Kl ini haruslah ade pelbagai aktiviti yang dilakukan.Jadi i rumuskan semua aktiiti dalam satu blog.Senang cerita kan.Tangan pun tak penat menaip,mata tak penat.Huhuhu.
Okayh...hurm...jap2 nak ingat balik ape aktiviti2 yang dilakukan sepanjang di sana.hurmmmmm.ooo..

-Tengok Wayang-
Hari khamis jam 6.30 petang I dgn A.j tgk cter The Mummy:Tomb of the Dragon Emperor.
Sebab ape jump kepada hari khamis,sbb seingat i selasa and rabu macam takder aktiviti sangat.So citer The Mummy ni pun agak ok dan agak membohsankan sebab i sampai boleh tertito kat situ yer yang penting.Tapi bangun-bangun pun still tak miss aper2 sbb lawan lame sangat.Then sepatutnya watak Datuk Michelle Yeoh itu di perkayakan lagi dengan karakter. Agak kecewa jugak lah melihat peranan yang di mainkan oleh Datuk.Even though penting tapi olahan watak dier tak cukup mantap.



Bersama A.j tengok The Mummy


-Bersenam-

Aktiviti pada hari jumaat macam biasalah, bersenam di waktu malam. Tema senaman pada minggu ini adalah biru sebab A.j baru beli baju baru warna biru. Jadi kalau nak sepasang i kene pki baju biru. So malam tu bersenam di salah sebuah gym yang dulunyer hangat dan kemudian dilanda pelbagai kontroversi hingga kami berpindah ke gym lain buat sementara waktu dan kini kembali ke gym itu semula dengan harapan ianya best.Dan mmg terbukti ianya best!!!. Sangat puas bersenam di situ.Tetapi balik awal sebab agak bohsan sbb tak rmi gang.Tapi happy sbb ader A.j. teman pi bersenam.Oh yer..Shaf pun ader jgk..Jage emak katernyer yer.

senam bersama A.j

-Teman Bershopping-

Hari sabtu pun tiba, pergi ke pc Fair untuk menemani A.j pergi beli thumb drive dan speaker untuk casper nyer yang terchinta. So pergi la round2 kat situ sampai akhirnya jumpa lah speaker keluaran Edifier Yang berwarna putih sesuai dengan Casper. Kemudian turun ke Hall bawah untuk beli thumb drive pulak.Yang penting i terlupa untuk beli mp3.Takper.mybe takde nasib di situ. Kemudian lepas habis penat bershopping di Pc Fair.i pun balik ke rumah A.j untuk rehat dan lepaskan aper2 yang patut.ahakz! A.j trus bershopping dgn kawan dia. Kemudian mlm pun tiba. I di serang gatal2 kulit. (Dah pergi jumpa lecturer and dia ckp"Awak ni,makan tu kene jaga, tidur kene cukup,otak kene sihat, barulah darah tu bersih. Darah u banyak toksin.sbb tu kulit gatal2 wlu kene kuman sikit."Huuhu..kene hentam..)Malam berlalu begitu sahaja.

Shopping bersama A.j and fren

-Pulang-
Hari yang dinantikan(ker ditakuti) telah tiba.Tiba waktu untuk pulang ke Kuantan. Untuk menyambung semula perjuangan sebagai seorang yang bernama pelajar. Huhu..Bosan!huhu.takper.nak wat camner..kerja nnt lumayan beb!!!hehe.Tetapi bertapa sialnyer tiket habis!huhuu...setelah penat2 pergi ke pudu.tiket habis.Lain kali kene beli tiket awal2.huhu.Takper2.sabar ajerlah..Tapi kesian kat A.j yang da penat2 sampai ke masjid jamek.Dahla ramai sangat orang kat situ.Shiannyer kat dier.Takper sabar eak!huhu.dahlah kene drive balik.Sian.Tapi i pun shian gak kat diri sendiri kene patah balik.huhu.Bahu macam nak tercabut rasanyer.huhu.Malas nak bawak laptop len kali.huhu.Insaf sekejap.So akhirnya tiket i pukul 9 pagi esoknyer.Dayang anta gi pudu kul 7.30 pagi.Breakfast2,lepak2 nek bas n sampai kuantan.



A.j teman sampai masjid jamek.Thnks!!!



*Kita harus pandai menilai mana yang baik dan mana yang buruk untuk diri kter.Hargai orang yang menyangi kiter.I know i do!hhehehehe...muahhhhx.

6 comments:

wan khairy said...

ulasan yg ringkas...

i nk cmmnt ringkas jugak...

selama yg ada, kita byk perbaiki apa yg patut, supaya yg erat dirapatkan.. yg renggang kita jahui..

blajar tuk menerima yg terbaik..

nescaya hasilnya sgt berguna.

MAXWHITE Skincare said...

yer setuju!!!hehehe...haruslah kite eratkan aper yang ader..dan seharusnya i akn cbe menyanyangi org yang menyanyangi i sebaik yang mungkin...

wan khairy said...

begitulah...
baru aman dan bahgia..

Shamel said...

wahh..hari2 yg penoh dgn aktiviti.
walopon semasa aktiviti2 tersebut xde aku..at least handsfree aku ade dlm gamba.
"thanx shamel for lending me your handsfree.."
"oo..don't mention it fuzz!!"
C to the H to the O to the W..

xoxo..

MAXWHITE Skincare said...

haha..thnks shamel yer...for ur handsfree...really works for me..huhu

celk ko mengungkit...huh..hehe

azuaries said...

aku heran la...kenapa gambar korg asik melekat je...
oh, lupa kamera hp. kena la melekat skit...(minah celupar)

ko ni dah terlalu sihat dh fuzz. buat ap pg gym hari2.. baik tlg aku kemas bilik aku ni hah...

nk tiru shamel...
T to the A to the T to the A