Saturday, November 6, 2010

Birthday Wishlist



Hehe...ntah kenapa aku asyiks enyum je bila buat birthday wishlist ni. Walaupun pada hakikatnya ia sekadar wigh je kn. Hurm...Sebenarnya tak banyak yang aku idam kan untuk memiliki. Maybe sbb aku ni bukan jenis yang terlalu obses dengan barang kot. Tapi....stil ade barang yang aku rasa agak bagus jgk kalau aku ada...hehhe... Aku pernah dapat handphone,minyak wangi baju,kasut...dan sebainya untuk birthday aku yg lepas2...Untuk tahun ni aku teringin nak ade benda2 seperti di bawah ini dalam kotak hadiah yg diberikan pada aku.hahahah...
Pertama: NOKIA E72

Handphone Nokia E72 ni buat aku teringat pada E71 yang aku pernah ada...Tapi E72 ni aku rasa lebih canggih dan design dia lebih sophisticated. Even ramai yang skerang ni pakai BB,Iphone 4...Tapi aku tak berapa kempunan sgt dgn benda2 tu...sbb function sama je dgn yg laion2...hanya keistimewaan dari segi branding dengan private messenger. Aku pernah pakai iPhone and aku rasa memang iPhone bagus...seriously!!!So aku rasa nak pakai nokia balik..Ade dua phone pun bgus jgk ea...hehehe..

Kedua:



Kasut ala-ala paul Smith..hhehe....ni mmg saje je la aku nak kan.,takde reason spesifik pun. Teringin nak bergaya.tu je.hehe

So itu jelah birthday wish aku...Tak banyak pun..sikit je..kalau satu malaysia kumpul2 ramai2 pasti impian akan tercapai!!!!hahahahaha...

No comments: