Sunday, November 28, 2010

-LePak"kIng"-


Tadi aku lepak kat mcd dengan seseorang...hehe status kat fb aku,aku letak status kat fb "lepak dengan seseorang yang PMS..".Hahahaha...Rakpelah malas pulak nak membebel pasal tu kat sini. Cukup2 lah kat FB je.

Aku ada terbaca blog sumone yang menceritakan pasal jerawat. Dia cakap stress boleh menyebabkan jerawat. Dan macam terasa je aku dengan ayat-ayat yang dikeluarkanya...Ade bunyi kabooom2 bagai.Heheheh. Tapi aku rasa stress tak menyebabkan jerawat. Itu semua mitos. Sebab aku hari-hari stress jugak tapi takde pun keluar jerawat. Aku lagi stress kot berbanding orang yang buat blog tu. Sampai naik2 blood pressure aku.Ermmm.....



Btw, masa aku lepak2 kat mcd tu, macam-macam orang aku jumpa. Semuanya mengundang aku untuk melihat penuh pelik. Contohnya:

1- Seorang budak perempuan berumur lingkungan 15thn,berambut blonde lepak dengan 3 lelaki dewasa yang juga berambut perang.(Semua Melayu)

2- Seorang makcik (kat tandas aku terserempak) bertudung memaki-maki anak perempuan dia yang masih kecil kat tandas sebab keluar dari toilet lambat.

3- Sekumpulan manusia yang terdiri daripada Cina,India,dan Melayu. SATU MALAYSIA!!!

4- Sepasang kapel dimana lelaki duduk main handset dan yang perempuan pun sibuk calling2.Hurmmmm......

Hurmmm.....macam-macam pattern orang aku jumpa. Kadang-kadang aku jadi malas nak lepak kat mcd sebab aku jadi stress bila tgk benda-benda yang aku tak hengen nak tgk!!!
Pernah pulak dalam minggu lepas aku lepak kat mcd dengan member2 aku,ada pulak sorang pakcik Cina ni dok maki2 pekerja mcd tu . Ntah ape la dosa die kat orang tua tu kan. Tak cukup maki budak tu, dia sambung pulak cerita-cerita dia kat kitorang. Aku malas nak layan, member aku Tia yang terpaksa angguk2 geleng2.Haih....

Hurm okalh korang..esok pagi aku kerja. Arghhh malas ikutkan tapi disebabkan kenjoyan dan kehappeningan yang akan aku dapat,aku sangat suka.hehehe. Tapi persoalannya bila balik kerja esok....hurmmm.....harap-harap tak Stress.hehe.

Chowww.....


1 comment:

Izz Latif said...

~Hurm~
ayat2 last tuh...
sgt2!!!~
ok
fine....
(>.<)