Monday, November 29, 2010

-Hati Berkecai Seribu-


Haih apelah nak jadi dengan nasib aku ni korang2 oih. Dah macam orang yang hina cara aku dilayan. Aku sedar siapa diri aku ni, menumpang, tak kaya macam Datuk Siti Nurhaliza(kaka aku tu..). Tapi itu tak bermakna orang lain boleh sesuka hati layan aku macam barua. Sesuka hati suruh aku pergi,sesuka hati suruh aku datang... aku buat pengiraan sendiri, da masuk ni dah 4 kali aku disuruh pergi. Haih......hati aku nih yang dalam proses bercantum balik,brderai macam WTC runtuh dulu. Ape salah aku??? sebab aku online aku disuruh pergi???



Kenapa tak orang tu masukkan aku dalam Sangkar dia sendiri dan bagi aku makanan ikut time je. jadi macam binatang. Sebab aku rasa itu la function aku selama ni. Tiba-tiba aku teringat kat lagu Sangkar Cinta Ziana zain. Haih...Harijadi aku nak dekat (11.12.1987...tetap nak btau jugak). Ramai orang tak tahu yang hati aku jugak sebenarnya sangat sensitif dan mudah terguris..wahh ayat tak boleh blah. Tapi itulah kenyataan. Luar aku nampak ok n ceria tapi dalam tuhan je yang tahu, sebab tu aku suka kadang2 spend masa sorang2 dan itu jelah masa untuk aku melayan perasaan sedih aku ni.

Aku nak bersendirian dan nangis puas2 lepas tu aku nak moved on. Hati aku dah berbisik supaya suruh aku berhenti dari menyeksa ia.

*Selama aku bersabar dan terus mencurah kasih-sayang, ini yang aku dapat....
Aku Bukan Untukmu"

No comments: